LIVE WHILE WE'RE YOUNG

Okej, det här har inget med novellen att göra alls, men............... LWWY ÄR UTE :D var bara tvungen att lägga upp videon :D ÅH VAD ÖVER EXHALTERAD JAG ÄR JUST NU HERREGUD. OKEJ. JAG DÖÖÖÖÖÖR. OKEJ HEJDÅ.
 
Btw, nästa inlägg kommer i helgen ;**♥ Puss o kram! <3
 
 
 
 //En överglad Maria :D :D :D :D :D
 
Postat av: :(

Du sa att inlägget skulle komma i helgen :( jag ger upp, tar bort den här bloggen bland mina bokmärken nu. Men iallafall, den var bra när du faktiskt uppdaterade.

Svar: Ajj, vad synd att du känner så. Men det är helt upp till dig att fortsätta läsa eller inte :) Kan erkänna att jag har varit hemskt dålig på att uppdatera, rent ut sagt kass, sämst, för det har jag varit, men har sagt det förut och jag säger det igen. Skolan tar upp 99% av min lediga tid just nu, ligger faktiskt efter i ganska många ämnen ändå, och novellen kommer i sista hand. Vet att jag lovade ett kapitel i helgen, men har helt enkelt inte haft tid. Förlåt om jag gjorde dig besviken.//Marre
Maria "Marre" Larsson

2012-09-25, 17:54:03 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: